Soita meille: +358 10 524 5500
Saga tarkoittaa pohjoismaisessa kulttuurissa tarinaa tai kertomusta. Mediconsult Saga® jatkaakin pitkään sosiaali- ja terveydenhuollossa käytössä olleen Mediatri-asiakas- ja potilastietojärjestelmän tarinaa, säilyttäen sen kehittämiseen käytetyn arvokkaan toimialatiedon modernissa ja joustavassa, tulevaisuuden sote-vaatimuksiin vastaavassa järjestelmäkokonaisuudessa. Mediconsult Saga®:n tavoitteena on rakentaa hyvinvoivaa sosiaali- ja terveydenhuoltoa, koodi kerrallaan.
Mediconsult Saga® kattaa sosiaali- ja terveydenhuollon toimijoiden asiakas- ja potilastietojärjestelmätarpeet pienistä toimijoista kokonaisiin hyvinvointialueisiin sekä julkisella että yksityisellä sektorilla. Kokonaisuus sisältää kustannustehokkaasti tarvittavat asiakas- ja potilastietojärjestelmätoiminnallisuudet, mm. modernin asiakashallinnan, tiedolla johtamisen, digitaaliset palvelut, kotiin vietävät palvelut sekä niiden jatkuvan kehittämisen.
Tutustu Mediconsult Sagan toimialakohtaisiin tietojärjestelmäratkaisuihin tarkemmin alta:
Järkevä ja joustava tietojärjestelmäkokonaisuus sosiaali- ja terveydenhuollon asiakas- ja potilastietojärjestelmätarpeisiin
Mediconsult Saga® on järkevä ja reilu hankinta, sillä se on rakennettu helposti muokattavaksi ja skaalattavaksi. Järjestelmälogiikan joustavuus mahdollistaa jatkokehittämisen ketterästi asiakkaan muuttuvien tarpeiden mukaan, maltillisin kustannuksin. Teemme käyttöönoton ja tuotannon järkevästi, tehokkaasti ja nopeasti, asiakastamme koko prosessin ajan tukien.
Mediconsult Saga® soveltuu mainiosti ydinjärjestelmäksi kaikenkokoisille sosiaali- ja terveydenhuollon toimijoille.
Yhtenäinen tieto yli organisaatiorajojen
Reaaliaikainen tieto on saatavilla tarvittaessa yli organisaatio- ja toimialarajojen, yhdellä käyttäjätunnuksella ja yhdellä kirjautumisella, myös mobiilisti asiakkaan tai potilaan luona. Potilaan tai asiakkaan hoitopolku on nähtävissä yhdellä järjestelmällä ja yhdellä käyttäjätunnuksella, oli se sitten tuotettu perusterveydenhuollossa, erikoissairaanhoidossa tai sosiaalihuollossa, yli sosiaali- ja terveydenhuollon organisaatiorajojen.
Mediconsult Saga® yhdistyy laajasti erilaisiin kansallisiin palveluihin, mukaan lukien Kantaan ja Omaoloon, sekä kumppanuusverkostomme kautta useisiin muihin tietojärjestelmätuotteisiin.
Sote-asiantuntijoiden kanssa yhdessä rakennettu järjestelmäkokonaisuus
Mediconsult Sagan kehitystyötä ohjaa useiden kymmenien vuosien toimialatuntemuksemme ja yhteistyömme suomalaisessa sosiaali- ja terveydenhuollossa. Järjestelmämme on rakennettu käyttäjiltä käyttäjille – meillä järjestelmiä kehittävät useat sote-alan ammattilaiset, jotka tietävät, miten järjestelmän kuuluu päivittäisessä työssä toimia.
Ammattilaislähtöisesti rakennetut käyttöliittymät, ammattilaista ohjaavat työnkulut ja roolin mukaan muokattavat työpöydät helpottavat jokapäiväistä työntekoa. Mediconsult Sagan kehittämisessä on kiinnitetty erityistä huomiota asiakkaan onnistuneeseen palvelupolkuun ja -ohjaukseen.
Käyttäjäystävällisyys rakentuu myös asiakasorganisaatioidemme kanssa yhdessä kehittämällä. Järjestelmän käytettävyys ja käyttäjää ohjaavat työnkulut on testattu asiantuntijoiden ja loppukäyttäjien voimin.
Kotimainen, luotettava ja turvallinen toimija
Mediconsult on suomalainen vakavarainen toimija, jolla on kokemusta ja tukeva jalansija sote-tietojärjestelmäkehittämisessä jo vuodesta 1975.
Kehitystyötämme ohjaavat käyttäjäkokemusten lisäksi valtakunnalliset STM:n, Kelan ja THL:n vaatimukset ja hankkeet. Olemme Kanta-auditoituja ja ratkaisumme ovat CE-merkittyjä lääkinnällisistä laitteista annetun direktiivin mukaisesti. Lue lisää toimintamalleistamme tästä.
Mediconsult Saga -tietojärjestelmäkokonaisuudelle on myönnetty Avainlippu-tunnus.
Lue blogistamme nämä kirjoitukset:
Mistä tiedän, millaiseen potilastietojärjestelmään kannattaa investoida?
Potilastietojärjestelmän ostaja – näin vältät tyypillisimmät sudenkuopat
Potilastietojärjestelmän ostajan muistilista
Tai lataa potilas- tai asiakastietojärjestelmän ostajan opas:
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tutustu rekisteriselosteeseemme tästä.
Asiakastarinoissamme esittelemme sote-alan ja kuntoutuksen pilotteja, asiakascaseja ja artikkeleita. Asiakascaseissa kerromme muun muassa onnistuneista käyttöönotoista ja toimintatapojen kehittämisestä asiakasorganisaatioidemme silmin. Piloteissa seuraamme muutosta oikeissa potilas- ja asiakasympäristöissä, kun uusi järjestelmä tai toimintatapa otetaan ensimmäistä kertaa käyttöön.