Blogi — Mediconsult

Mediconsult mukana #Asiakaspalveluviikko-tapahtumassa

Kirjoittanut Mediconsult | 1. lokakuuta 2019 klo 7.21.33

Asiakaspalveluviikko järjestetään 7.-11.10. Teemaviikon tavoitteena on nostaa esille asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen merkitystä liiketoiminnalle ja tarjota mahdollisuus kiittää asiakaspalvelun ammattilaisia hyvästä työstä.

–Olemme tehneet asiakaspalvelun kehittämistyötä jo pidempään muun muassa koulutusten avulla, kertoo Mediconsultin Service Desk -tiimin esimies Erja Koivunen.

–Lähdimme mukaan asiakaspalveluviikkoon, jotta arjen aherruksen ja haasteiden keskelläkin muistamme, miksi tätä työtä teemme, eli asiakkaillemme. Kaikki toimintamme linkittyy asiakkaisiin, jotka ovat meille todella tärkeitä.

–Asiakaspalvelulla tuotamme arvoa asiakkaillemme niin, että he pystyvät omassa työssään toimimaan aina vain paremmin ja siten tuottamaan palveluita omille asiakkailleen, Erja kuvailee Mediconsultin asiakaspalvelua, johon kuuluu paljon sekä ohjelmisto- että teknistä tukea.

–Asiakaspalveluumme kuuluu myös Service Deskin tärkeä taustavoima, eli #MCculture, joka on työhyvinvoinnin ja jaksamisen tukemista sekä yhdessä tekemistä yli tiimi- ja toimintorajojen. Teemaviikolla korostammekin ajatusta: ”Yhdessä olemme enemmän”.

 

Asiakaspalveluviikon organisoi Wave – Wakaru asiakaspalveluverkosto. Voit seurata viikkoa sosiaalisessa mediassa tunnisteilla #aspaviikko ja #asiakaspalveluviikko sekä Mediconsultin omalla hashtagilla #MCculture.